Klachten

 

 GABA Assurantiën besteedt voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als dat zo is horen we dat graag van u, want klachten over onze dienstverlening nemen wij zéér serieus. Vul ons klachtmeldingsformulier in.

Wij kennen een interne klachtenprocedure en zijn aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

Onze interne klachten procedure bestaat uit de volgende stappen:

1. De directie bestudeert de klacht en verklaart deze gegrond of ongegrond.
2. Indien deze ongegrond wordt verklaard wordt de indiener hierover in kennis gesteld en gewezen op de mogelijkheid de klacht in te dienen bij het Kifid.
3. Indien deze gegrond wordt verklaard wordt een schikkingsvoorstel gedaan. Mocht de indiener zich hier niet in kunnen vinden wordt ook hier gewezen op de mogelijkheid de klacht in te dienen bij het Kifid.

 

 

 

 

 

GABA op facebook GABA op LinkedIn GABA op Twitter